S manželi Vokálovými jsme měli za cíl zvýšit prodeje na e-shopu. Většinu produktů si kupovali lidé, kteří byli na individuálních konzultacích v rámci homeopatie a antipatie. Jako první bylo potřeba upravit vzhled a obsah webové stránky pro zvýšení konverzního poměru. Druhým krokem zařídit návštěvnost webové stránky potenciálními zákazníky.
U webové stránky jsme se zaměřili na grafický design, silný první dojem, rozdělení obsahu a produktů pro jednotlivé cílové skupiny a prodejnost jednotlivých textů u produktů. Sami se můžete podívat na před a po.
Brilantní copywriting a redesign webu nezajistí rychlou návštěvnost a očekávané objednávky.
Druhým krokem je získání návštěvnosti na web.
Facebooková reklama se hned v první fázi ukázala jako nevyhovující, především proto, že většina návštěvníků z webu odcházela. Facebookové reklamy mají totiž jednu nevýhodu oproti reklamám ve vyhledávačích. A to je ta, že příspěvek se zobrazuje nejen lidem, kteří si chtějí produkt koupit, ale i lidem, kteří nejsou pro nákup rozhodnutí a zajímají je jen informace.
Proto jsme přesměrovali pozornost do PPC kampaní.
Nastavili jsme reklamy ve vyhledávačích tak, aby se na vybraná klíčová slova zobrazovaly produkty z e-shopu. Výsledky se dostavily během prvních týdnů a postupně pracujeme na optimalizaci kampaní a navyšování investic s ohledem na výnos.
V konkrétních číslech
Před rokem byl konverzní poměr 1,04 % a návštěvnost webu okolo 2,7 tis lidí za 3 měsíce.
Dnes jsme na konverzním poměru 2,14 % a návštěvnosti 5,7 tis lidí za 3 měsíce.
Moje očekávání bylo, že nám někdo konečně pomůže zvýšit obrat prodeje produktů na našem e-shopu pomocí reklam a marketing na internetu. Říkám “konečně”, protože jsme již oslovili několik firem v tomto oboru, a byl to neúspěšný pokus. Tak jsem do další případné spolupráce vstupovali trochu skepticky.
Realita byla taková, že v prvopočátku jsme se trochu obávali online komunikace prostřednictvím aplikací Google Meet, Messenger apod. Po prvním vyzkoušení z nás obava spadla, hlavně proto, že paní Volánková a pan Wetter jsou velmi milí a sympatičtí lidé a ve svém oboru se plně vyznají. Pomohli nám vnést světlo do marketingového světa na internetu. Paní Volánková nám pomohla coby copywriter předělat mnoho textů na našem e-shopu k našemu prospěchu. Teď máme web vice přitažlivý pro zákazníky. Pan Wetter je úžasný v organizování všech prací, které se k marketingu vztahují, a skrývá v sobě velký potenciál při zajištění kontaktů spolupracovíníků v oborech, které s reklamou souvisejí.
Musím říct, že je potřeba trochu trpělivosti, ale vyplatí se to. V současné době je návštěvnost našeho webu mnohonásobně vyšší, zvýšila se nám prodejnost u některých produktů až o 60%. Při rozhovorech se zákazníky se dozvídáme, že nová úprava webu se jim velmi líbí.
Spolupráci s paní Volánkovou a panem Wetterem a jeho kolegy, mohu jen doporučit. Pro naši firmu to byl úžasný přínos a vlastně nadále spolupracujeme.
Majitelka e-shopu
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných údajů.
Údaje využíváme pouze ke vzájemné komunikaci.
Po odeslání formuláře Vás bude kontaktovat konzultant, se kterým se domluvíte na detailech.
Služba je pro Vás zdarma, protože pro nás je zde potenciální šance, že pokud reklamy nebudou správně nastavené, využijete naší profesionální správy. Neberte to jako závazek, naší prioritou je spokojený podnikatel a jeho zákazník.