Společnost Vodní zdroje je na trhu přes 50 let. V podledních letech se ale potýkala s finančními problémy.
Cílem naší spolupráce bylo získání návštěvnosti a poptávek na vlastní vrtanou studnu.
Nastavili jsme tedy několik kampaní na Facebooku a zároveň běžela i kampaň ve vyhledávání.
Cílili jsme tedy na lidi, kteří přímo vyhledávali vrtání studen a zároveň plošně na lidi v okolí Prahy s domem a zahradou.
Podařilo se nám postupně získávat dostatek zakázek na to, aby firma znovu začala kvést. Dokonce jsme získali tolik zakázek, že jsme naplnili kapacitu a museli jsme termíny jednotlivých vrtů posouvat i o měsíce dopředu.
Dalším krokem bylo rozšíření kapacity firmy.
Nábor nových zaměstnanců jsme podpořili prostřednictvím Facebookových reklam a spojením s automatizovaným chatbotem.
Po představení pracovní pozice zájemci přišla zpráva s bližšími informacemi a možností domluvit pohovor.
Chatbot se ve zprávách ptal na zkušenosti a lokalitu potenciálních zaměstnanců. Ti, kteří prošli automatizovaným filtrem se zapsali do tabulky. Přehledně pak HR oddělení vidělo jednotlivé zájemce i s jejich údaji.
V aktuální situaci již firma získává zakázky i bez investic do reklam a naplňuje vlastní kapacitu.
Na této spolupráci jsme rádi za možnost komplexního využití potenciálu Facebookových kampaní jak pro získání zakázek, tak pro získání spolupracovníků.
“S agenturou WEBO pravidelně získáváme každý
měsíc více než 35 poptávek na vrtané studny v našem okolí.
Díky tomu si můžeme vybírat k realizaci ty
nejzajímavější zakázky.”
Ředitel výroby