S Eurovalley jsme začali spolupracovat na jaře 2020. Prvotní úkol bylo psaní článků na aktuální témata, která zajímají cílovou skupinu společnosti. Primárně větší firmy a veřejný segment obcí a měst.
Vizí Eurovalley je poskytovat komplexní, pečlivou a profesionální službu, která dodá klientovi nejen jistotu ve finančních záležitostech, ale přinese i podporu pro celé podnikání.
Naše spolupráce se začala rozvíjet v momentě, kdy jsme šli hlouběji do strategie a dlouhodobých cílů. Hlavní cíl je především zajistit růst značky a kontakty potenciálních zákazníků z online prostředí.
Cílovým segmentem, který si pro aktuální směřování a nastavení strategie Jakub vybral jsou obce a města.
K úkolu přistupujeme komplexně. První krok, který jsme začali realizovat je průzkum cílové skupiny. Reálně tedy zjišťujeme co obcím a jejich představenstvu chybí, jak jim můžeme pomoci a co je pro ně náročné k řešení.
Z těchto dat vycházíme při organizaci vzdělávacích akcí a pro tvorbu obsahu na web, do emailů a na sociální sítě.
Další službou, kterou jsme pro společnost Eurovalley řešili byl nábor nových spolupracovníků s využitím sociálních sítí.
Na spolupráci si vážíme konstruktivního, přímého a přátelského jednání, rychlé komunikace a rozhodování a především častých ocenění ze strany, pozitivní zpětné vazby a umění konstruktivního řešení problémů.
Eurovalley je duchem mladá firma, která od svého založení dynamicky roste. S tím souvisí i důrazný apel na odbornost a obchod a současně zanedbávání zbytných oblastí, jako je marketing. V roce 2020 jsme však již začínali pociťovat nedostatek vlastního prostoru pro práci s webem, psaním článků a celkovým uchopením marketingové strategie.
Jako marketingoví amatéři jsme se rozhodli využít služeb profesionální agentury. Zpočátku jsme se rozhodli vyzkoušet komunikaci na lehčích tématech při psaní článků na náš web. WEBO postupně přicházeli s dalšími myšlenkami, jako je propojení na Linked In a ostatní sociální sítě. To bylo skvělé a brzy jsme díky tomu začali navazovat nové kontakty. Naše spolupráce zatím není koncepční, pracujeme na několika dílčích oblastech, které postupně začínají doplňovat naše obchodní zaměření.
Kromě profesionálního přístupu musím u WEBO vyzdvihnout take mladý kolektiv, který generuje neotřelé nápady a postupy, jak naše požadavky řešit. Jsem rád, že jsme se s výběrem partnera trefili hned na začátku.
Výkonný ředitel