Reklama na Instagramu

Proč zahrnout Instagram mezi Vaše podnikání?

Proč zahrnout Instagram mezi Vaše podnikání?

Velká část podnikatelů žije v domnění, že na Instagramu jsou převážně teenegeři a dospívající lidé, kteří tam tráví svůj čas z nudy anebo z důvodu prokrastinace. Řeknu Vám pravdu – ano, takhle nějak začal Instagram před několika lety, přesněji v roce 2010. Ale taky za těch pár let se využití této platformy dost změnilo.

Instagram v současnosti využívá přes 1 miliardu uživatelů na celém světě a z toho je přes 500 miliónů aktivních denně.
V České republice tuto prudce rostoucí síť využívá 2 514 000 uživatelů (údaj z března 2020), což je 23,6 % z celé naší populace.
To už je široké spektrum různých cílových skupin a je obrovská šance najít tisíce uživatelů, kteří budou správnou cílovkou právě pro Vás. Pro firmy zde vzniklo perfektní prostředí pro prezentaci svých služeb a produktů. Ze statistik víme, že 71 % uživatelů, kteří pravidelně sledují značky na sociálních sítích je poté doporučují svým známým. A dokonce 80 % uživatelů Instagramu sleduje alespoň jeden firemní profil a pravidelně sledují novinky, které jejich oblíbená značka přidává.

Na Instagramu také můžete oslovit nejen potencionální zákazníky, ale také budoucí kolegy. Zhruba 7 z 10 potencionálních uchazečů navštíví sociální sítě firmy předtím, než odešlou své CV a uchází se o pracovní pozici. Uchazeče zajímá především, jak se firma prezentuje.

Stojí za zvážení, zda posunout Vaši marketingovou komunikaci právě na tuto platformu.
Úspěšný marketing na Instagramu se nebuduje pouze přidáváním příspěvků či Stories do Vašeho profilu.
Je potřeba mít promyšlenou strategii, analýzu Vaší cílové skupiny a konkurence firem na trhu.

Co Vám přinese správa a aktivita na Instagramu?

  • Posílíte svou značku a oslovíte potencionální zákazníky
  • Svou aktivitou si vybudujete bližší vztahy se svými zákazníky a klienty
  • Instagram Vám umožní prezentovat své produkty a služby pomocí fotek či videí ve feedu nebo Stories
  • Umožníte zákazníkům či klientům nahlédnout do zákulisí Vaší firmy
  • V IG nástrojích pro firemní profil naleznete zajímavá čísla například o okruhu sledujících,
    jejich aktivitě a celkový přehled o obsahu (zobrazení apod.)
  • Instagram umožňuje vytvářet placené reklamní kampaně pro oslovení Vaší cílové skupiny
  • Komunikovat se zákazníky přímo v komentářích nebo ve zprávách (Direct Message)
  • Máte možnost sledovat aktuality na trhu u jiných značek

Připravili jsme pro Vás návod, jak využít efektivně Vaši marketingovou komunikaci na Instagramu, aby Vám přinášela výsledky.

Chcete se poradit o správě Instagramového profilu s námi? První nezávaznou konzultaci máte od nás
ZDARMA. Seznámíme se, probereme Vaše cíle, vize a pomůžeme Vám.

Nezávazná poptávka

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných údajů.
Údaje využíváme pouze ke vzájemné komunikaci.

Po odeslání formuláře Vás bude kontaktovat konzultant.
Pobavíte se detailněji o Vašich představách, přiblíží Vám, jak fungujeme a domluvíme se, jak budeme postupovat dále.

Plánujeme a držíme termíny

Aktivně komunikujeme

Soustředíme se na přínos

Orientujeme se na cíl

NÁVOD

jak využít efektivně Vaši marketingovou komunikaci na Instagram

Připravili jsme pro Vás několik důležitých tipů, jak využít Instagram pro Vaše podnikání.

Vyplňte formulář a tipy Vám zašleme do emailu.

AŤ SE VÁM DAŘÍ!

  • Vaše údaje budou zpracovány těchto pravidel.

Odeslání proběhlo v pořádku

Těšíme se na spolupráci!

Kontrola FB reklam ZDARMA

1

Zavoláme si

2

Nasdílíte nám náhled

3

Projdeme nastavení reklam

4

Dáme Vám tipy na zlepšení

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných údajů.
Údaje využíváme pouze ke vzájemné komunikaci.

Po odeslání formuláře Vás bude kontaktovat konzultant, se kterým se domluvíte na detailech.

Služba je pro Vás zdarma, protože pro nás je zde potenciální šance, že pokud reklamy nebudou správně nastavené, využijete naší profesionální správy. Neberte to jako závazek, naší prioritou je spokojený podnikatel a jeho zákazník.