Rychlé získání poptávek
Firma byla v úpadku. Náklady převyšovaly zisky. Bylo potřeba jednat rychle. Zadání bylo jednoduché – vytvořit reklamní kampaň, která přinese poptávky na vrtání studní a postaví tak firmu opět na nohy.
Už během prvního měsíce se nám podařilo získat 25 poptávek a naplnit tak celou výrobní kapacitu. Cena za jednu poptávku z reklamní kampaně byla 126 Kč. Jedna poptávka má přitom pro firmu hodnotu 7 000 Kč.
Díky rychlému nárůstu poptávek a vysoké ziskovosti začala firma růst a zvyšovat svou kapacitu.
Efektivní nábor nových pracovníků
Poptávky na vrtání studní přicházely jako na běžícím páse. Pokud je chtěla firma všechny uspokojit, musela přijmout nové zaměstnance.
Proto jsme vytvořili reklamní kampaň na Facebooku, ve které jsme využili i chatbota.
Podařilo se nám získat 3727 zájemců. Z těch chatbot dle požadavků vyselektoval 450 potenciálních zaměstnanců, ze kterých si firma mohla vybrat ty nejlepší.
Rozběhnutí e-shopu
Prosadit se na trhu s novým e-shopem není nic jednoduché. Proto si česká značka doplňků výživy vybrala WEBO jako partnera, který jim e-shop pomůže nastartovat.
V zimním období se lidé více zajímají o posílení imunity. Proto jsme na toto téma vytvořili speciální kampaň, kterou jsme získali tisíce návštěv a stovky pozitivních komentářů a reakcí. Jedna návštěva webu nás přitom stála jen 0,98 Kč.
Balíčky na posílení imunity ze skladu rychle zmizely. Cenu za jeden nákup se nám podařilo dostat na 68 Kč.