Postavíme vám interní

Marketingové a obchodní oddělení

Chcete dlouhodobě minimalizovat náklady, zároveň udržet kvalitu a zvyšovat zisk?
Na základě relevantních dat a analýz nastavíme pro vaši firmu strategii, procesy, zaučíme zástupce jednotlivých rolí a předáme funkční základ pro celé oddělení.

Od vize po každodenní aktivity

Celý proces je poměrně komplexní. Provedeme vás všemi kroky a dáme podporu tak, aby seděla přímo na vaši situaci:

  1. Společná schůzka, ujasnění cílů a představ
  2. Celodenní workshop
  3. Zpracování zadání
  4. Analýzy a sběr dat
  5. Nastavení strategie
  6. Příprava procesů 
  7. HR a zaučení 
  8. Předání fungujícího oddělení

Marketingové oddělení

Smyslem marketingu je uspokojovat potřeby trhu (zákazníků) a pracovat s určitým rozpočtem. Pro cíle firmy marketing uplatňujeme pro zvyšování obratu (zisku) a budování brandu.

Marketingové oddělení složené z definovaného počtu specialistů, kteří jsou vedeni za dosahováním definovaných cílů s ohledem na měnící se tržní prostředí.

  • Nastavení cílů, produktu a cílové skupiny
  • Nastavení firemní komunikace
  • Příprava marketingového plánu
  • Výběr nejefektivnějších nástrojů
  • Příprava procesů a postupů
  • Nábor a výcvik specialistů a manažera

Obchodní oddělení

Cílem obchodního oddělení je  zvyšování obratu (zisku) firmy, její prezentaci vůči zákazníkům a plnění nastaveného obchodního plánu.

Oddělení je složené z jednotlivých obchodníků a jejich vedení s ohledem na velikost a potenciál trhu. Na rozdíl od marketingu obchodníci pracují se zákazníky individuálně.

  • Nastavení cílů, produktu a cílové skupiny
  • Příprava procesů, postupů a CRM
  • Tvorba scriptů a šablon
  • Příprava prezentačních materiálů
  • Výcvik nových obchodníků a manažera
  • Nastavení obchhodního plánu

Proč se pouštět do vlastního oddělení?

Je to jednoduché, chcete platit 1 200 Kč za hodinu agentuře nebo 300 Kč za hodinu internímu specialistovi?
Cílem podnikání je tvorba zisku, která se týká i snižování nákladů. Na některé aktivity můžete využít i brigádníky, kteří budou ochotni pracovat i za 150 Kč za hodinu. V kontextu 1 roku a 1000 hodin se jedná o značný rozdíl.

Úvodní workshop

Prvním bodem bude poznání vás, vaší firmy, představ a cílů.
Společně během 1 dne shrneme všechna důležitá data, které budou k přípravě oddělení potřeba.

Průzkumy a analýzy

V této fázi se zaměříme na získávání dalších dat, které k potřebujeme k nastavení strategie.
Rozsah a konkrétní podobu analýz nastavíme po úvodním workshopu.
V případě potřeby jsme schopni zajistit daný průzkům i individuálně.

Desk research

Definice a průzkum trhu

Inspirativní analýza konkurence

Segmentace a průzkum cílové skupiny

Analýza online prostředí

Využíváme principy agilního řízení

Příprava strategie a postupná realizace

Výstupy z analýz zpracujeme a vytvoříme strategii s harmonogramem prací. K řízení projektu s cílem vybudování samostatně fungujícího marketingového oddělení využíváme principy agilního řízení.
Díky tomu jsme schopni reagovat flexibilně s udržením maximální kvality.

Myslíme to dlouhodobě

I po zaběhnutí oddělení společně můžeme být dále v kontaktu.
Sledujeme trendy na trhu a staráme se o neustálé zlepšování výsledků, tedy i těch vašich.
Průběžně vám zaškolíme nové pracovníky a jsme připraveni i s konzultacemi pro vaši maximální podporu.

Máte dotaz nebo zájem o spolupráci?

Vyplňute formulář a v nejbližší době se s vámi spojíme.

Odeslání proběhlo v pořádku

Těšíme se na spolupráci!

Kontrola FB reklam ZDARMA

1

Zavoláme si

2

Nasdílíte nám náhled

3

Projdeme nastavení reklam

4

Dáme Vám tipy na zlepšení

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných údajů.
Údaje využíváme pouze ke vzájemné komunikaci.

Po odeslání formuláře Vás bude kontaktovat konzultant, se kterým se domluvíte na detailech.

Služba je pro Vás zdarma, protože pro nás je zde potenciální šance, že pokud reklamy nebudou správně nastavené, využijete naší profesionální správy. Neberte to jako závazek, naší prioritou je spokojený podnikatel a jeho zákazník.