V této digitální době je podstatné zahrnout sociální sítě do Vaší marketingové strategie. Dle statistik sociální sítě využívá 4,26 miliard lidí po celém světě. Je velmi pravděpodobné, že si mezi tímto širokým spektrem uživatelů najdete Vaši cílovou skupinu.
V České republice dokonce používá sociální sítě 56% jednotlivců starších 16 let. V průměru na sociálních sítích uživatelé tráví 2,5 hodiny denně! Proto je nesmírně důležité zahrnout sociální sítě do Vašeho strategického plánu. Ale v čem skrývají jednotlivé sociální sítě své kouzlo?
Nejdůležitější je si definovat Vaši cílovou skupinu. Není efektivní cílit na celý trh, ale určit si cílovou skupinu, jež Váš produkt zajímá. Cílovou skupinu určujete pomocí socio-demografických parametrů. Takovéto vymezení pomáhá pro personalizovanější obsah a reklamy na sociálních sítích.
Každá sociální síť má své specifika. V tom, jak se na ní uživatelé chovají, co očekávají a jak dlouho tam čas tráví. Na Facebook chodí trávit čas s přáteli, na Linkedin ohledně kariérních příležitostí, na TikTok zabít čas a na Pinterest pro inspiraci.
Jako podnikatel či firma si musíte pořádně promyslet, která sociální síť by mohla být pro Váš byznys nejvíce efektivní. Rozpočet i čas jsou totiž omezené. Pro začátek nemá cenu rozjíždět marketingové strategie na vícero sociálních sítí. Nejlepší je se efektivně věnovat jedné správně zvolené platformě.
Abychom Vám ulehčili práci s výběrem vhodné platformy, připravili jsme pro Vás přehled o nejpoužívanějších sociálních sítích – srovnávací tabulku. Zjistíte, kolik uživatelů ČR dané sociální sítě využívá a jaké je jejich zastoupení (věková kategorie a pohlaví). Také jaké jsou cíle i nástroje u jednotlivých platforem a mnoho dalšího.
Tabulku s přehledem stáhněte zdarma zde:
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných údajů.
Údaje využíváme pouze ke vzájemné komunikaci.
Po odeslání formuláře Vás bude kontaktovat konzultant.
Pobavíte se detailněji o Vašich představách, přiblíží Vám, jak fungujeme a domluvíme se, jak budeme postupovat dále.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných údajů.
Údaje využíváme pouze ke vzájemné komunikaci.
Po odeslání formuláře Vás bude kontaktovat konzultant, se kterým se domluvíte na detailech.
Služba je pro Vás zdarma, protože pro nás je zde potenciální šance, že pokud reklamy nebudou správně nastavené, využijete naší profesionální správy. Neberte to jako závazek, naší prioritou je spokojený podnikatel a jeho zákazník.