Klíčová slova jsou slova, která zadávají Vaši potenciální zákazníci do vyhledávačů (Google, Seznam,…),
aby konkrétní firmu, službu nebo produkt, který uspokojí jejich aktuální potřebu.
Důležitým krokem je tedy určit co máte na webové stránce za produkt, službu a čím jste pro hledající prospěšní.
V druhé fázi vyberete ta klíčová slova, která získají relevantní návštěvnost.
Poté klíčová slova aplikujete na svou webovou stránku nebo k obsahu, který vkládáte na konkrétní platformy.
Naučíme Vás komplexně pracovat s klíčovými slovy a ukážeme Vám, jak je prakticky aplikovat pro zvýšení dosahu Vaší webové stránky.
Proč vlastně školení a jaký by měl být ideální výstup?
Jak vybrat správná klíčová slova?
Jak klíčová slova zpracovat a analyzovat?
Jak nastavit dlouhodobý plán a koncept?
Ukážeme jakým způsobem klíčová slova využít.
Ceny stanovujeme individuálně v návaznosti na rozsah a obsah školení
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných údajů.
Údaje využíváme pouze ke vzájemné komunikaci.
Po odeslání formuláře Vás bude kontaktovat konzultant.
Pobavíte se detailněji o Vašich představách, přiblíží Vám, jak fungujeme a domluvíme se, jak budeme postupovat dále.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných údajů.
Údaje využíváme pouze ke vzájemné komunikaci.
Po odeslání formuláře Vás bude kontaktovat konzultant, se kterým se domluvíte na detailech.
Služba je pro Vás zdarma, protože pro nás je zde potenciální šance, že pokud reklamy nebudou správně nastavené, využijete naší profesionální správy. Neberte to jako závazek, naší prioritou je spokojený podnikatel a jeho zákazník.