EAT GOOD - LOOK GREAT

Doplňky stravy, které jsou sestaveny podle vlastních receptur a vyrábí se v ČR, kde jsou jedny z nejpřísnějších podmínek pro výrobu doplňků na světě. Firma si zakládá na TOP kvalitě a chce, aby každý produkt byl vizuálně líbivý, chutný a efektivní.

Náš první kontakt se značkou Mylovedfood proběhl koncem roku 2018, kdy se tvořil nový web s cílem nakopnout prodeje online.
Do té doby se prodávalo přes fitness centra, eshopy a velkoobchodní spolupráce.
Naším úkolem je oslovit běžnou populaci, sportovce a lidi, kteří se chtějí posouvat a pečovat o své zdraví a tělo.
Vizí a smyslem My Loved Food je láska k tělu, pohybu a zodpovědný přístup ke zdraví.
Dalším cílem je vzdělávat běžné lidi ve stravování, pohybu, přístupu ke zdraví a stravování.

  • Strategie, kterou jsme pro tento projekt zvolili vychází z průzkumu trhu o 500 účastnících.
  • Volíme strategii postupné propagace jednotlivých produktů v závislosti na aktuálním období a potřebách cílových skupin.
  • Ke každému produktu tvoříme články, grafiku, video a propagujeme přes FB kampaně a ve vyhledávačích.
  • Pro zvyšování dosahu značky píšeme články a aktivně spravujeme
  • Instagramový profil @my_loved_food.
  • Navazujeme spolupráce s influencery, fitness trenéry a výživovými poradci.
  • Průběžně využíváme soutěže, slevové kódy, voachery, slevy, zvýhodněné balíčky,…

 

Kampaně vyhodnocujeme a soustředíme pozornost na ty, které mají největší výkon a o které mají zákazníci největší zájem.

Závěrem bychom chtěli poděkovat Radimovi za příležitost podílet se na propagaci My Loved Food.
Všichni v našem týmu jsme ze spolupráce nadšení a cítíme se jako součást rodiny MYF.

Pohled klienta

S nadějí povznést brand, do kterého jsem dal srdce a veškeré finanční prostředky, jsem oslovil tým mladých, pozitivních lidí. Příjemným překvapením pro mne bylo zjištění, že i tak mladí lidé, dokáží být na úžasné duševní úrovni, díky které se nám společným úsilím daří posouvat naše obchodní i lidské hranice. Díky dravosti a úžasné energie mládí, která je celému týmu WEBO vlastní, jsou otevřeni každé výzvě. Pokud hledáte lidi s otevřeným srdce, kteří jsou ochotni za vás “bojovat”? Jednáte s těmi pravými!

Radim Mikeš

Zakladetel a tvůrce značky My Loved Food

Jaké nástroje využíváme?