UTM parametry pomáhají měřit odkud přichází návštěvníci na web.
Kód se vkládá k odkazu v tomto formátu:
?utm_source=Smartemailing&utm_medium=email&utm_campaign=MS2021
?utm_source=Google_Moje_firma&utm_medium=firma_google&utm_campaign=Google_firma
utm_source= Zdroj návštěvy
utm_medium= Médium
utm_campaign= Kampaň
V Google Analytics pak uvidíte, jak si konkrétní kampaně vedou s návštěvností, ale i jak se příchozí schovají a s jakým poměrem nakupují.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných údajů.
Údaje využíváme pouze ke vzájemné komunikaci.
Po odeslání formuláře Vás bude kontaktovat konzultant.
Pobavíte se detailněji o Vašich představách, přiblíží Vám, jak fungujeme a domluvíme se, jak budeme postupovat dále.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných údajů.
Údaje využíváme pouze ke vzájemné komunikaci.
Po odeslání formuláře Vás bude kontaktovat konzultant, se kterým se domluvíte na detailech.
Služba je pro Vás zdarma, protože pro nás je zde potenciální šance, že pokud reklamy nebudou správně nastavené, využijete naší profesionální správy. Neberte to jako závazek, naší prioritou je spokojený podnikatel a jeho zákazník.