UTM parametry

Když potřebujete poznat zdroj návštěvnosti webu ve svých kampaních

UTM parametry pomáhají měřit odkud přichází návštěvníci na web. 
Kód se vkládá k odkazu v tomto formátu:

?utm_source=Smartemailing&utm_medium=email&utm_campaign=MS2021

?utm_source=Google_Moje_firma&utm_medium=firma_google&utm_campaign=Google_firma

utm_source= Zdroj návštěvy

utm_medium= Médium

utm_campaign= Kampaň

V Google Analytics pak uvidíte, jak si konkrétní kampaně vedou s návštěvností, ale i jak se příchozí schovají a s jakým poměrem nakupují.

Nezávazná poptávka

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných údajů.
Údaje využíváme pouze ke vzájemné komunikaci.

Po odeslání formuláře Vás bude kontaktovat konzultant.
Pobavíte se detailněji o Vašich představách, přiblíží Vám, jak fungujeme a domluvíme se, jak budeme postupovat dále.

Plánujeme a držíme termíny

Aktivně komunikujeme

Soustředíme se na přínos

Orientujeme se na cíl

Odeslání proběhlo v pořádku

Těšíme se na spolupráci!

Kontrola FB reklam ZDARMA

1

Zavoláme si

2

Nasdílíte nám náhled

3

Projdeme nastavení reklam

4

Dáme Vám tipy na zlepšení

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných údajů.
Údaje využíváme pouze ke vzájemné komunikaci.

Po odeslání formuláře Vás bude kontaktovat konzultant, se kterým se domluvíte na detailech.

Služba je pro Vás zdarma, protože pro nás je zde potenciální šance, že pokud reklamy nebudou správně nastavené, využijete naší profesionální správy. Neberte to jako závazek, naší prioritou je spokojený podnikatel a jeho zákazník.